Onsdag 090603

Hej och hå vad tiden går.
Redan onsdag och en dag närmare studenten! Nu händer det en massa alla dagar så jag kan tänka mig att dagarna fram till den 12 juni kommer att gå jätte fort!

Onsdag: Ledig
Torsdag: Ledig,  bal på kvällen
Fredag: Ledig, studenten hemma!
Lördag: Inga planer ännu
Söndag: Inga planer ännu

Måndag: Ledig (typ)
Tisdag: Segling i Varberg med klassen :)
Onsdag: Vet jag inte ännu, enda "ritkigt dagen" sista veckan
Torsdag: Programdag, klä vagnen med klassen på kvällen
Fredag:  STUDENTEN!!

Och lite här och där blir det partaj :)

Veckan som varit har innefattat mina två sista prov i skolhistorien!! (om det inte blir att jag läser vidare), betygsnack, massa håltimmar och massa solande. I måndags blev de förfest med nårra från klassen och sedan invigningen av slappe, med Timbuktu som dj. Missade dock när han sjöng så de va lite kasst! Igår fixade jag studentpresenter till de som ska få de och träffade älskningen på kvällen.

Idag blir det pluggande av den allra sista grejen jag ska göra på gymnasiet, engelska arbete, culture, history and society, woho! Så jävla roligt. Men är typ färdig snart så när det är inskicka ska jag bara leva livet!!!

Pusspåde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0