Sista veckan!

Nu är det bara en vecka kvar i skolan, eller egentligen är det ingen skola mer. Har egentligen inga mer lektioner, kanske nått betygssnack här och där.  Vad jag vet nu ser veckan ut på följande vis:

Måndag: Åker ner till Båstad på kvällen, FEEST! Slappe på Madison

Tisdag: Segling i Varberg med klassen

Onsdag: Åker till skolan nån gång på förmiddagen, har inga direkta lektioner men måste lämna alla böcker osv. Åker hem igen en sväng för att få med mig allt inför torsdag å fredag eftersom jag inte kommer att komma hem innan fredag. På kvällen sen blir de utspark (?)

Torsdag: Programdag, vet inte vad som händer men vi ska vara på stranden och leka/idrotta. På kvällen ska vi klä vagnen och grilla med klassen

Fredag: STUDENTEN! På förmiddagen blir det fotografering och där efter brunch i matsalen med alla lärare och 3or på skolan. Efter det blir det avslutning i ladan och därefter kl 12.00 (ca) springer vi ut! Där efter blir det kortege genom Båstad och sedan åker vi hem och har mottagningen hemma för att därefter åka ner till Båstad igen för efterfest på Pepes :)


JAG ÄR TAGGAD!

Kommentarer
Postat av: Amanda.

MOHAHA !

jag är dock oxå taggad! ;)

2009-06-07 @ 19:12:16
URL: http://amandaforsell.blogg.se/
Postat av: Mimmi

kolla på min bal om du hinner bitch ;)



18.00 skottorps slott imorgon

2009-06-10 @ 16:16:55
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0