STUDENT 09!

Nu har man gjort det, TAGIT STUDENTEN (fyfan vad vi är bra!). Känns lite konstigt, eller ja, det känns inte så konstigt faktiskt, men det känns inte som att det är studenten jag tagit. Det känns som man fått sommarlov och skolavslutningen var lite mer kryddad än innan. Jag tror att det kommer slå mig mer och mer ju längre tiden går, men nu i sommar kommer det nog kännas som vanligt. I höst kommer det kännas, men som Robin sa igår, vi har inga små syskon så jag tror inte vi kommer märka det på samma vis som om vi hade små syskon som ska börja skolan till hösten igen. Men jag säger då de, FY FAN VAD VI ÄR BRA! (mer bilder finns på facebook)


Kommentarer
Postat av: elin

Grattiiis!

2009-06-18 @ 12:39:43
URL: http://nagonstansitoppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0