4 par skor för under 1000 kr = naaajs!

Skoldagen idag innefattade filmtittande och genomgång av HLR med barn och sen var dagen slut. Åkte sedan till Ullared med mamma för att leta bal och studentskor, har letat och letat och verkligen inte hitta några. Och det började inte bra i Ullared heller, hittade ett par sjukt snygga skor på scorett men de var för spetsiga (villa ha med öppen tå och det blir inte snyggt ihop) så jag började redan där tappa hoppet.

 Vi gick vidare till skokanonen men där fanns det verkligen inte nårra snygga skor. Sista stoppet och enda hoppet kvar i Ullared var Skodoon och det började ingen vidare där, hittade ett par riktigt fina vagabond skor, men nä såklart fanns de inte i min storlek! Började nästan gråta där (lite överdrivet dock), fy fan, men sen hittade vi en hylla med modellskor i 37:or och där hittade jag 3 par!! Två för 199 kr och ett par för 250! Och egentligen skulle de ha legat på minst 500 kr st. Efter det hittade jag även ett par ballerina från Vagabond för 199 kr. Allt gick sammanlagt för under 1000 lappen, riktigt najs faktiskt! :)


Skorna ser faktiskt inte alls snyggga ut på bilderna,
men här de iaf. Men som sagt, de är typ 10000 gånger
snyggare i verklighten och när de sitter på en fot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0