Fredag

Idag är det fredag å jag ska gå på bal. Känns lite så sådär, ska bli kul men känner mej samtidigt lite dum. De är inte min egen skolas bal jag ska gå på, men jag fattar egentligen inte varför jag känner mej dum när jag blev tillfrågad om jag ville gå. Så jag får helt enkelt glömma de :) Sitter me fin fina papiljotter i håret, det känns, inte så där jätte skönt faktiskt, men de blir nog fint.

Annars då, börjar bli lite smått hungrig, ska nog även ta och sätta mig och läsa lite i solen.
Känner ingen alls mening i detta inlägg, haha.
Tänk på mig ikväll, så jag slipper känna mig dum :) (vilket jag inte gör längre)

Puss

Kommentarer
Postat av: elin

Kort vill vi se av resultatet :)

2009-05-29 @ 14:21:46
URL: http://nagonstansitoppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0