Långhelg <3

Gud vad skönt med långhelg, det behövde jag verkligen! Synd bara att man har plugg å göra.. Men förhoppningsvis är allt klart snart så man slipper de. Studenten är nära nu!

Igår hade jag en riktigt konstig dag, jag tror det har och göra med att jag sov hos Mimmi å deras spöke, Bettan, spökade med mig i natt. Jag sov ca 9 timmar den natten, men jag vaknade till flera gånger men somnade lika snabbt, sen drömde jag massa. När jag vaknade var jag riktigt trött, som om jag inte sovigt något? Hade sedan en riktigt dålig dag nästan hela dagen, allt var fullt å piss. Tur att den slutade lite bättre iaf. Träffade Amanada, nela, Matilda å Jossan i lite olika omgångar. Å så såg vi Marcus Allbäck på McDonkan, haha.
Men nu ska jag snart av tåget!
tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0