Long time

Längesen jag skrev här nu, men har hänt så mycket så jag har knappt hunnit sitta vid datorn. Kort sammanfattning av vad som har hänt sedan i fredags:

Lördag: Jobbade 7.30-15.30. Efter det åkte jag ner till Laholm och träffade Emma, Mimmi å Maja. Helt underbart å träffa er igen! Måste vi göra oftare!!

Söndag: Jobbade 9-17.30. Grillade på kvällen med Freddan, Johan, Jonas, Stina, Johan och Kristin. Riktigt trevligt.

Måndag: Skola mellan 9.40-ca14.45. Shoppade och käkade Thai i stan med älsklingen. Riktigt mysigt!

Tisdag: Pissdag! Tar tåget super tidigt till Båstad å väl på tåget får jag betala vuxenpris på biljetten bara för jag inte har något leg me mej (dom har aldrig frågat mig tidigare så då har jag inte tänkt på att ha me mej de varje gång) å då sa han "då får du betala vuxenpris" så jag fick glatt betala de 50 kr extra för en vuxenbiljett. När jag väl kommer till skolan så togs närvaron på matten, sen fick man räkna var man ville å sen visar det sig att den enda lektionen, eller lektion å lektion, jag har efter det är basgrupp 14.30-15.30. Det var bara frånvaroanmäla sig på den lektionen å gå den låååånga vägen till stationen. Var då redan riktigt irriterad å de va sedan nästan precis så jag hann me lektionen. Kände mej inte särskillt fräsh när jag satte mej på tåget svettig och fin (fick gå jätte snabbt å springa ibland för att hinna...) Väl på tåget får jag samma konduktör! Men denna gången gick det tydligen bra att vara barn! Hade iof köpt biljett innan, men ändå :S Å sen får jag veta att det blir ersättningsbuss ifrån Halmstad så jag kommer hem 30 min senare än jag skulle. Min dag kunde inte börjat bättre!

 När jag kom hem satte jag mig sedan i solen å pluggade, så nu är allt som vi har fått som ska in klart. Så jävla skönt! Nu ska jag bara chilla resten av tiden i skolan :) Har även hunnit med att träna med Amanda å lite solning på de efteråt.

Kvällen kommer innefatta tittning på nya The Hills avsnittet å antaligen lite på eurovision.


Bilder från torsdags:













Bilder från i lördags:








Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emma

usch vilka charmerande bilder haha. kul att se dig igen emmsi :) <3

2009-05-13 @ 00:23:13
URL: http://quitespontaneously.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0