Lördag

Sotto fyller år idag och ska ha middag/förfest så ska strax hoppa in i duschen och göra mig i ordning :) De ska sedan ut i Halmstad så jag kör dem å sen åker jag hem. Blir alltså nyktert för min del, har lovat köra Fredriks å hans föräldrar hem från de bröllopet de är på nu. Ska även jobba imorron så får väl vila upp mig lite inför de sista veckorna i skolan ;)

Dagen har varit lugn, träffade Jossan i stan å vi tog en brunch på falkmanska å gick sedan en sväng på stan, mys :) Sen va de bara å lägga sig med bikinin i trädgården, riktigt fint väder!! Åkte sedan hem till Freddan för skulle även köra dem till bröllopet som även är ett dop.

Här är resultatet från gårdagen. Finns några mer bilder på facebook, men jag riktar mer in mig på min egen bal som är på torsdag. Denna balen var faktiskt en liten besvikelse, trodde den skulle vara roligare, men balkommiten kändes lite rörig, menmen. Antar att förhoppningarna var förhöga inför.
Iallafall så här såg jag och min baldejt (heter det så?), Putte ut: (mitt hår belv väldigt fluffigt efter bilturen i cabben, haha.)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

ÅH jätte naaaaajs :)

2009-05-30 @ 17:26:15
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/
Postat av: elin

fint :)

2009-06-02 @ 10:21:20
URL: http://nagonstansitoppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0