SKIT!!


VAD ÄR DET SOM HÄNDER!? Skulle precis starta min kamera, men nä de går inte för det har hänt något med objektivet. Det åker inte ut :S Jag har inte använt den på ett bra tag och jag har inget minne av att den hade gått sönder sist jag använde den, vad har hänt? :S

Och inte nog med det, i måndags gick min dator sönder! I datorn låg mitt sista arbete jag hade kvar i skolan som precis var klart. Jag hade satt på datorn för jag skulle skriva ut det, men nej då går det inte att starta den. Fick verkligen panik, hade suttit rätt många timmar för att få ihop de jävla 1200 orden å sen startar inte datorn! Mamma gick till ett dataföretag igår och som tur var kunde de plocka över arbetet och lite andra saker till ett externt minne och sen göra en backup på datorn så ska nog allt lösa sig. Grymt skönt! Hade det inte gått att rädda arbetet hade jag inte precis satt mig och börjat skriva ett nytt arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0