Torsdag

Näst sista dagen innan det är helg, ska verkligen bli skönt med helg! Dock lite surt att jag ska jobba hela helgen..

Dagen idag har bestått av skola mellan 11.20-16, där efter har det inte hänt så mkt, ska börja göra iordning mig inför studentfesten. Tema jorden runt. Ett väldigt stort tema, lite konstigt enligt mig men det kommer säkert bli kalas. Blir nyktert för mig, ska köra till skolan imorron för att slippa ta ett så tidigt tåg. I vanliga fall börjar vi 9.40 på fredagar men har nationellt prov i engelska b imorron så vi börjar 8.20 iställlet, liiiite segt! menmen. Hade egentligen inte tänkt gå idag, men de är sista (?) studentfesten i Falkenberg, sen får man förlita sig till Båstad.

Ska försöka ta lite kort inne på Bratt för en gångs skull, jag tar alltid jätte många på förfesten men aldrig senare, så det ska jag försöka ändra på.

Tjo och tjim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0